راه حل های جدید به کوچک شدن کیست از PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رژیم غذایی مناسب برای بیماران با تغییرات دو جانبه پارانشیم کلیهراه حل های جدید به کوچک شدن کیست از PKD

راه حل های جدید به کوچک شدن کیست در PKDA نیاز درمان جدید برای بیماران مبتلا به PKD به کوچک شدن کیست در کلیه، مانند کلیه بزرگ علت مستقیم از آسیب کلیه و تهدید واقعی از زندگی است. مناسب درمان کننده موضوعات PKD با کنترل علائم مانند فشار خون بالا و پروتئین. این کمک می کند تا محافظت از عملکرد باقی مانده کلیوی، اما می تواند کلیه جدید بزرگ متوقف کیست کلیوی نیست. بنابراین، یک منبع جدید است که می تواند کیست کلیه را کاهش می دهد لازم برای بیماران مبتلا به PKD است.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیماری کلیه پلی کیستیک با میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در ترکیب با سایر داروهای چینی به عنوان یک مخلوط مای کانگ و حمام دارو درمان می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان گیاهی و این درمان است، همه گیاهان انجام خوبی برای کلیه. تنظیم فشار خون توسط گشاد رگهای خونی. بنابراین، نه تنها فشار خون بالا می توان به مایع کیست را کاهش نیز می تواند با توجه به اختلاف فشار بین داخل و خارج کیست کیست کاهش می یابد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال از طب میکرو چینی ممکن است نفوذپذیری دیواره کیست، که آن هم بسیار مفید برای نفوذ موفق مایع کیستیک افزایش می دهد.

با کمک داروهای دیگر چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy نه تنها کیست در کلیه را کاهش می دهد، همچنین اثرات آشکار در بهبود عملکرد کلیه را نشان می دهد. برای بیماران مبتلا به کلیه PKD به شدت آسیب دیده، انقباض کیست های کلیوی کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، اما اگر شما می خواهید به یک زندگی بهتر، آنها نیاز به بهبود عملکرد کلیه، از آنجا که تنها در این راه می توانید تمام ناراحتی های فیزیکی به طور دائم می تواند کاهش دهد.

همه گیاهان در طب میکرو چینی Osmotherapy از خارج استفاده می شود، پس از آن هیچ عوارض جانبی در سراسر روند درمان ایجاد می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان جدید است، اما بسیار موثر و بی خطر است. بنابراین، اگر آن را برای پیدا کردن یک روش درمان بهتر و می خواهید برای درمان PKD در درجه اول پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهد بود که بهترین گزینه نیست.





:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: